torsdag den 15. august 2013

HUSK DET NU...

Når man nu beslutter sig for at blive professionel opvarter"hjemmegående husmor", skal man huske også at gøre noget af det, man gerne selv vil. Lige nu prøver jeg at finde en rytme med børn, der skal afsted om morgenen, Ludvig der gerne vil gøre tingene på samme måde hver dag, og så noget morgensang på skolen som jeg MEGET gerne vil spille til.

Ludvig har igår og idag været med. Sidder stille på en stol og lytter til musikken og morgenverset og så går vi ud og leger lidt i skolens sandkasse bagefter. Det fungerer :-) Om jeg også lige kan have lillesøster i slyngen, må vi se på, når den tid kommer:-)


Men alle de der kreating, jeg plejede at lave om formiddagen, inden min undervisning startede, får jeg ikke tid til lige nu. Og det er lidt kedeligt, når man nu gerne vil sy tøj og ting til lillesøster og gaver til sine venner og deres børn. Så det er mit mål at forsøge at få det puttet ind.

Til gengæld har jeg idag hygget med GAMMEL veninde ( ikke som i grå og gammel, bare som i veninden, der nærmest altid har været der) og fejret min fødselsdag i morgen. Tak for gaverne Sisse, håber Anders får den brugt ;-)
Imorgen har jeg en date med en anden NY veninde og tirsdag endnu en date med en sød veninde fra gammel tid.
Jeg ved ikke hvad Ludvig siger til det, det må komme an på en prøve. Idag var herhjemme og det var fint, men hvad nu når vi er i andres hjem og der er mange ting man ikke lige må??? Vi må se...

Og gad vide hvor mange aftaler jeg når inden lillesøster vil ud???

Nu vil jeg tage en slapper inden Gustav kommer hjem. Han har fri kl 13.10 for første gang i sit liv. De har i år to dage med 5 timer, og det synes de vist er lidt MEGET hårdt:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar